Ekipmansız Bokeh Efektli Fotoğraf Nasıl Çekilir?

Şubat 04, 2018

İlk bokeh denemem

İkinci denemem

Son bokeh denemelerim

Son bokeh denemelerim


 Elinizde bokeh efektini yaratacak fotoğraf makinesi yoksa veya benim gibi cep telefonu ile fotoğraflarınızı çekiyorsanız bu fikiri göz önünde bulundurun.
 İhtiyaçlarımız; 
  • *Tercihen siyah pleksi (Ben siyah bilgisayar üzerinde çektim.)
  • *Fotoğrafını çekeceğiniz nesnenin büyüklüğüne göre ekran
 Öncelikle Google amcaya girip "bokeh effect" diye görsellerde aratıyoruz. Beğendiğimiz görseli fotoğraf çekeceğimiz ekrana aktarıyoruz. (Ben televizyona aktardım.) Ve elimizde sahte bokeh arka planı oluşmuş oldu. Böylece nesnemizi önüne koyarak alan derinliği kazandırılarak fotoğrafımızı çekiyoruz. Böylelikle istediğimiz etkiyi yaratmış oluyoruz. Eğer denerseniz @berceste_s isimli instagram hesabımdan bana ulaştırabilirsiniz. 😊


You Might Also Like

0 bilgi paylaşımı

Popüler Gönderiler

Bizi Facebook'tan takip etmek için;

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *